Ingen dator

Jag har ingen dator för tillfället så det blir nog inte så mycket blogga innan den är fixad, för jag orkar inte sitta vid Christoffers dator eftersom tangentbordet är cepe och man måste trycka jättehårt på alla tangenter...
 
Fick ett samtal från Handelsbanken idag att de hade spärrat mitt konto för internet- och utlandsköp och att jag måste in dit och beställa nya kort, eftersom dom hade sett när jag loggade in idag att jag har ett avancerat virus på datorn som registrerar varje knapptryckning jag gör och försöker kapa mitt konto osv. Så jag skulle formatera om datorn och ändra alla mina lösenord på internet sa han. Kul jul.
 
Har suttit och fört över 210 filmer/program, 48 dokument, 601 teckensnitt och 8211 bilder till min externa hårddisk. Sjukt jobbigt med allt jag måste ha typ när jag gör hemsidor sånt där. Men nu ska datorn omformateras, har dock ingen skiva för Windows 7, har typ försvunnit i flytten.. :( Så måste försöka få tag på det och sen är min dator "ny" och fräsch igen. Kanske lär skaffa bättre virusskydd också, det funkade inge bra det som jag hade på senaste tiden... Men huvudsaken är att jag inte blir av med mina bilder och dokument!
 
Jag och herrn kollar på film, Patrioten. Den slutar om en halvtimme men har hållt på sen halv elva. Vi kollar typ aldrig film så det jämnar väl ut sig när den är så lång ;) Har inte ofta ro att sitta och titta film, men den här var faktiskt bra! Efter den är det läggdags. Nu ska jag fortsätta kolla, får se när jag bloggar nästa gång. Hoppas på att få tag i en skiva så jag kan använda min dator igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0