Jävla blogg.se

Alltsååå, håller på att bli galen!! Har hållt på med bloggen i flera jävla timmar, för när jag bytte header så fuckade allt ihop och då lära jag byta stilmall och kodmallar och allt. Och nu har jag hållt på med det i flera timmar och är typ klar, men så visas första inlägget som det ska men det andra börjar visas på vänster sida om första inlägget, där vart infon, sökruta, kategorier osv ska stå? Ibland är det så, ibland är det som det ska.
 
Det blir inte bättre för att allt ser ut som typ kinesiska tecken när man går in på bloggen. Gaaah!! Nu ger jag upp och så får det se knäppt ut ett tag om det nu gör det. Har lust att ta bort hela jävla skiten nu för det bara tjorvar, men får försöka ordna upp det om hundra år eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0