Långväga gäster

Somnade vid tre eller halv fyra imorse så var lagomt pigg när klockan ringde sju och Christoffer skulle iväg till jobbet. Han snarkar nå så inåt helvete nu för tiden så jag kan ju aldrig sova.. Klockan nio klev jag upp och har städat lite, duschat och sen försökt fördriva tiden tills strax efter två när herrn kom hem från jobbet.
 
Före fyra nån gång så kom pappa, Anne, Jonte och Johanna hit. Så vi har fikat och surrat lite, kul att de fick se hur man bor :) Fick lite presenter också, handdukar, tvålpump, tvål och två t-shirtar som jag nyss har provat. Och så fick jag pengar av pappa så jag kan köpa en ny mobil, måste bara samla på mig nån slant till så jag har råd att köpa nån. Min telefon är tydligen sönder, det är inte det att batteriet är slut och den inte tar emot laddning tydligen.. Anne har en likadan telefon och jag lånade hennes batteri men den gick inte igång ändå :( Så får ha min t700 tills jag har samlat ihop det som fattas för en ny telefon. Helst av allt vill jag ha en iphone men tyvärr skiter jag inte pengar, så det blir nått lite billigare alternativ, men nått men större display än jag har nu iaf! Vad är ju frågan men det får vi se :)
 
De åkte för ett tag sen och nu försöker vi bara få tiden att gå. Vid halv åtta kommer Emil hit och klockan åtta går bussen till stan. Klockan nio går vårat tåg, hoppas det inte är nått tjorv. Men det tar bara 50 minuter att åka så det är inte helt fel. Tar med datorn så får se om det blir nå uppdateringar, men jag tvivlar på det. Först på söndag blir det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0