Lite smått rastlös

Sitter i soffan med en väldigt kelsjuk hund i knät. Kunde inte somna inatt så orkade inte upp när Christoffer åkte till jobbet halv tio imorse. Men sov inte alltför länge ändå så det gör inte så mycket. Christoffer jobbar ännu och jag har en aning långtråkigt. Han vet inte när han kommer hem heller. Eller han visste inte det för två timmar sen så lär nog höra av mig och kolla vad han pysslar med. Ingen höjdare att vara ensam hela dagen och kvällen men han behöver jobba alla extratimmar han kan få så jag klagar inte egentligen :)

 
Det blev varma mackor till middag för jag orkade inte laga något annat. Tänkte prova på något nytt men jag hade ingen ork så det får bli imorgon istället. Har skrivit ihop ett "Nova-schema" för nästa helg när vi ska iväg, och sitter och funderar över matlådor som jag ska göra till herrn kommande tiden och frysa in. Så roligt man kan ha.
 
Nu ska jag nog plocka fram dammsugaren och få bort allt hundhår i lägenheten, även om jag vet att jag blir dålig efteråt. Men C hinner nog inte dammsuga idag så jag får göra det. Sen en promenad med hunden och efter det ska jag diska. Sen kanske det blir att hoppa i duschen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0