Mardrömmar

Kunde jag somna igår då? Näe.. Var hur trött som helst men så fick jag nått att ligga och fundera över, och kunde verkligen inte släppa det och slappna av och somna. När jag väl somnade, vilket var vid typ halv tre tror jag? så drömde jag mardrömmar såklart. Två stycken som jag vaknade upp mellan. Det är så äckligt hur sånt kan kännas så verkligt, fastän det inte är det. Fast det jag drömde nu hade mycket väl kunnat hända på riktigt (det var inga störda, overkliga saker med). Men när man ligger vaken och tänker på nånting och sen drömmer om samma skit, kan det ju inte bli jobbigare? Var så sjukt grinig när jag vaknade på natten men lyckades iaf somna om.

Nyss har jag varit ute en sväng med hunden, lycklig som få när hon fick leka med en pinne. Undra vad jag hade gjort om dagarna utan min hund.. Nu ska jag i alla fall göra i ordning en smoothie och sen kolla dagens danska PH-avsnitt. Och redovisa till AF. Och diska och fundera på vad som ska göras till middag.

När herrn kommer hem hoppas jag att vi hinner åka till Fjällbacken och hämta paket! Nått har jag fått, men undra vad? Bröllopspresenten skickades igår så vet inte om den redan kan vara här? Men nå annat har jag ju inte beställt så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0