Matlagning x 5, ungefär

Gårdagen rullade på rätt snabbt och det har dagen idag också gjort. Vi var och handlade och nu på kvällen har jag gjort massor med matlådor till Christoffer, 16 stycken faktiskt, för att vara exakt. Nu svälter han nog inte ihjäl när jag ska åka bort i alla fall! Han är hos Max nu så får se när han kommer hem.

Matlagningen tidigare ikväll

Jag är rätt trött nu efter att ha fixat ihop sju olika rätter åt honom haha.. Så nu tänker jag bara dega i soffan resten av kvällen, bortsett från kvällspromenaden med hundarna då. Skönt att jag diskade bort allt direkt så slipper jag göra det senare eller imorgon. Får se vad morgondagen har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0