Regnig tisdag

Idag har jag gjort ungefär samma som igår, alltså promenerat till mamma och rastat Puma, sen tillbaka till pappa och varit här. När mamma slutade for vi till mormor och morfar och vattnade deras blommor för dom är ju i Norge, sen var jag hem och åt och sen ut till skogen med mamma och hundarna. Nu regnar det för fullt och åskar ute. Det har regnat idag men sen kom solen fram och det blev jättevarmt, men nu kom väl åskregnet.
 
Måste ta lite bilder här nån dag så jag har nått att slänga upp i bloggen, den är så tråkig och jag hade velat ha en inspirerande blogg med massa bilder, men får nöja mig med bilder lite då och då bara ;)
 
Nu ska jag ut och åka bil med Ida en sväng i pissvädret, får se vad vi hittar på. Valmöjligheterna är kanske inte överflödiga haha.. Skönt nu i alla fall att herrn har betalt räkningar, hujja blir så stressad när jag inte får göra det själv, är så pedant, allt ska vara på mitt sätt och helst ska jag göra allt själv också haha. Typiskt mig..


Mina fina myser en kväll, saknar den tvåbenta en aning!

När jag kommer hem igen så gör jag nog en stor kopp te och käkar ett äpple! Sen börjar det säkert bli dags för att krypa ner i sängen och tänka på refrängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0