Svårt att sova

Veckan som gått har varit sjukt upp och ner. Började bra men i helgen har jag känt allt och ingenting samtidigt, verkligen konstigt. Har inte riktigt känt igen mig själv, men orkar inte fundera på det utan får bara lägga det bakom mig. Har svårt att sova om nätterna, även om jag kliver upp tidigt. Delvis är det väl för att Christoffer har börjat snarka rätt mycket och det brukar han inte göra annars (om han inte druckit nå alkohol, då snarkar han nå sjukt haha!) men sen vet jag inte riktigt varför jag har så svårt att somna. Ligger vaken och vrider och vänder på mig, men när jag väl somnar så sover jag bra.
 
I fredags var vi bara hemma och kikade film, i lördags tvättade Christoffer bilen, jag fotade den lite och så lagade vi god mat tillsammans. På kvällen åkte Christoffer till Västerås på Power big meet eller vad det heter, så jag var hemma själv då och inget gick väl egentligen som det skulle haha.. :P Kikade på film, satt vid herrns dator, promenerade hunden och tog det lugnt själv bara. Kunde inte somna, även om jag var jättetrött. Men brukar inte kunna somna när Christoffer är ute på nått, så det var inte så konstigt egentligen. La mig klockan fyra och C kom hem strax före halv sex. Vi låg och pratade ett tag innan han somnade och jag snurrade bra länge innan jag kunde somna..
 
Idag har vi varit och handlat parisare som vi sedan gjorde till middag, med hemmagjort potatismos. Jag sov på soffan efter maten för jag hade migrän som vanligt, sen drog C iväg till Max och hälsade på. Jesper fixade min dator, herrn kom hem och vi kollade Gone in 60 seconds innan han gick och la sig. Han är sjuk och var jättedålig innan han la sig :( Hoppas han är bättre imorgon och orkar jobba.. Nu är klockan alldeles för mycket men jag kommer inte kunna sova, så jag tänker inte lägga mig ännu. Blir bara stressad av att ligga i sängen och snurra. Nåja, tur jag inte sover bort dagarna i alla fall, men förstår inte hur jag orkar vara vaken så länge när jag sover så lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0