Bloggen 5 år igår!

Nu börjar det bli dags för kvällsrastning av hunden och sen läggdags. Ja för länge sen egentligen.. Imorgon blir det Ikea!!! :) Jag är bäst på att få min vilja igenom! Inte för att det behövdes nå övertalning egentligen hehe. Men vi kan ju låtsas.

Igår (den 14:e alltså) hade jag haft min blogg i 5 år! Jag var rätt emo på den tiden verkar det som. Fast jävligt roligt hade jag ändå! Bara för att, så slänger jag upp lite bilder från den tiden, 15 år och man trodde att man visste allt ungefär.

Verkade ha någon förkärlek till konstiga fula hårfärger också det året...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja man får helt enkelt hoppas på det bästa, men man känner sig så hjälplös på något sätt.. :) Visst är dom lite lika, det har du rätt i! Åh, fina fina Nelly :)

2012-06-15 @ 09:24:30
URL: http://annaalinneaan.blogg.se
Postat av: Malin

Åh älskar bilden på oss! JAG SAKNAR DIG! <3

Svar: Vi var små och söta! Saknar dig också, massor!! <3
Evelina Hermansen

2012-06-15 @ 16:37:15
URL: http://liivat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0