Bullbakning

 
Idag har jag bakat bullar för första gången på bra länge. Bullarna blev jättestora, hade jag vetat det så hade jag nog gjort dom lite mindre och fått ännu fler. Men fick i alla fall ihop 49 stycken :) Så nu har vi bullar ett tag framöver. Jag har ätit en och dom blev jättegoda, det blir svårt att hålla sig borta från dom men dom åker in i frysen sen haha. Skulle vilja prova baka nå matbröd också nån gång men jag har inte hittat något recept som jag tror blir bra, så det får väl vänta. I och för sig har vi tre limpor bröd i frysen så det räcker ju ett tag, men det är mycket godare med hembakat! Och något vettigt kan man ju göra om dagarna tycker jag, och då passar det ju bra att baka sånt som man kan ha nytta av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0