En slapp måndag


 
Sitter i soffan och dricker te i bästa zoo-muggen! :) Till sällskap har jag några avsnitt av danska Paradise hotel och när jag sett den/dom så ska jag diska undan middagsdisken innan det blir en prommis med hunden. Christoffer har åkt iväg och handlat och sen skulle han till Max och dricka kaffe. Han har dammsugat innan han åkte så jag sitter här och nyser.. Egentligen har läkare avrått mig från att vara hemma när det dammsugs, så länge det bor en hund under samma tak. Måste egentligen hålla mig borta när det dammsugas och sen 30 minuter efteråt då det tar så lång tid för alla partiklar att lägga sig igen efter att ha virvlat runt efter dammsugaren.

Nåja, så länge man dammsugar ofta så brukar jag stå ut med att sitta hemma när det görs. Trodde verkligen att jag skulle vakna upp med feber och vara allmänt utslagen imorse eftersom jag var så dålig igår, men fick två alvedon av Christoffer innan han åkte till jobbet och sen var det bra när jag vaknade. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0