Migräntorsdag

Igår på kvällen hade jag migrän och det släppte inte riktigt så jag gick och la mig. Imorse vaknade jag upp med migrän när Christoffer skulle åka till jobbet men somnade om. Vaknade vid tolv och höll på att spy, så gick upp och tog alvedon och sov en timme till. Klockan ett kom Christoffer hem för det var bara halvdag idag, så han gav mig migräntabletter och sen har jag legat i sängen till typ klockan två.

 
Käkade lunch/mellanmål med herrn, yoghurt och tunnbröd för att få nått i magen. Nu har han åkt iväg till Max för att dricka kaffe och jag samlar krafter för att försöka orka hoppa in i duschen. Börjar bli bättre med migränen men ids inte börja stressa för då kommer det tillbaka. Senare idag ska vi åka till Vittersjö för min svärfar fyller år, så vi ska gratta honom.
 
I helgen vet jag inte vad som händer, vi blir nog bara hemma eller nått? Allt verkar hända ute i byn, och det blir så tjorvigt när man bor i stan och ska ta sig fram och tillbaka + att vi har hunden att tänka på också. Så vi får väl se vad som händer :) Inget är ju omöjligt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0