Nytt på fötterna

Idag var meningen att vi skulle på hundutställning vid nio/tio och kika lite, men det glömde vi helt bort haha.. Jag har verkligen mycket i skallen, brukar inte så ofta glömma saker som ska göras, men nu glömmer jag hela tiden. Antar att man har för mycket att tänka på så allt får inte plats i skallen ;) Nåja, en annan gång då. Hade ändå så jäkla ont i magen när jag vaknade vid niotiden så jag hade nog aldrig orkat åka om jag kom ihåg att det var utställning.

Jesper följde med oss till stan istället där vi sprang runt i lite butiker. Christoffer köpte en ny keps och sen ett par nylonstrumpbyxor till mig. Jag hittade ett par skor till bröllopet i juli också!! Ett par enkla kilklackar med peep toe, fast jag egentligen inte är så förtjust i peep toe eftersom jag tycker fötter och tår är så fula (haha). Bara man målar tånaglarna så ska det gå haha :) Kilklackar är så jäkla enkla och sköna att gå i så dom här kommer nog få följa med på en hel del äventyr.

Skorna som jag tänkte ha från början upptäckte jag att klacken var rejält söndernött så de skulle behöva klackas om i såna fall. Men dom har nog ett par år på nacken dom där skorna så det är nog lika att kassera dom :P Äger inte några fler högklackade skor att ha på sommaren, har nog fler att ha på vintern haha.. Eller jo, ett par fyra år gamla har jag men dom tänker jag nog aldrig använda igen. Men nu har jag nya!!



Christoffer är nånstans, vet inte riktigt vad slutdestionationen blev men han hjälper sin morbror med hans bil. Jag sitter framför teven och käkar ost och kex och samlar krafter för att börja plocka upp lite i lägenheten. Dammsugas ska det också göras. Och säkert lite annat småplock, det märker man ju sen. Ska i alla fall börja med att tejpa om mitt högra ringfinger som jag pajade nageln på i fredags. Nageln sitter kvar men halva är lös, fast det gör så sjukt ont så den ska få sitta där tills den växer ut lagomt så det inte gör ont att ta bort den. Vilka hemska i-landsproblem man har.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad fina skor! Vart hittade du dom? :)

2012-06-10 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0