Tisdag, juni 26

Igår beställde jag en present till Christoffer från mig, mamma och mormor. Han fick nämligen inget speciellt när han fyllde år så vi har gått ihop och köpt nått tillsammas och det borde komma senast på fredag, annars i början av nästa vecka som senast, men såg att det blev levererat idag :) Sen borde även bröllopspresenten komma i veckan tror jag, annars nästa vecka gissar jag på eftersom det skulle skickas efter midsommar. Har även beställt biljetter hem till Gällivare så jag tar två veckors semester från Gävle och åker upp. Det ska bli kul!
 
Idag har jag kämpat och slitit och möblerat om lite i sovrummet haha. Fyfan vad jobbigt det var! Har sorterat om kläder i garderoberna och byråerna och lite sånt. Sen har jag flyttat byrån in i en av garderoberna så nu blev det lite mer plats i sovrummet. Kommer väl någon bild på det sen, tänkte försöka få Christoffer att sätta upp tre tavlor också. Men får se om det finns tid för det imorgon kanske då. Byrån som tidigare stod i garderoben har jag ställt i klädkammaren. Blir nog bra sådär, ett tag i alla fall haha. Funderar på att byta plats på garderoben och hundbädden dock, men får se hur det blir.
 

Efter fikat på Waynes!
 
När Christoffer kom hem så åt vi middag och duschade och sen så drog vi ner på stan och tog en mysfika på Waynes :) Efter det hälsade vi på Dennis och spelade Buzz innan vi åkte hem och nu sover herrn sen ett tag tillbaka. Jag har nyss betalat räkningarna och ska också lägga mig och hoppas på att man kan sova, är nämligen inte trött men klockan börjar bli lite väl mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0