Budgetministern är i farten

Var tungt att komma upp imorse men tänkte försöka lyckas bli morgonpigg ja här framöver ;) Får väl se hur det går. Utom på helgerna förstås, då ska jag vara nattuggla! Får se hur det går imorgon, idag gick det väl sisådär. Hade i alla fall mat klar när Christoffer kom hem på lunch strax efter tolv och då åt jag med han. Sen drog han iväg igen och då fastnade jag vid datorn ett tag.



Har tagit en liten promenad med hunden i pissvädret här för ett tag sedan. Och har precis räknat klart budget (för tillfället). Nog för att jag redan räknat på samma budget typ tre gånger den här månaden, men det kan aldrig bli för många gånger hehe! Tänkte betala räkningarna när C kommer hem idag så då blir det att räkna igen.

Ska plocka undan och sen ta tag i disken. Efter det ska jag städa lite i sovrummet, lägga in underkläder i garderoben som vi inte gjort sen vi tvättade, och sen så ska jag väl rensa blommorna från lite vissna blad. Än lever blommorna faktiskt ;) Medans lär jag fundera på vad fasen vi ska äta idag...? För maten lär ju stå klar när herrn kommer hem, precis som på den gamla goda tiden innan jag flyttade ner hit haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0