Byxor

Har suttit och fönstershoppat på Gina tricots hemsida... Nästa månad ska jag köpa jeans! Här gäller det att prioritera, och då får man köpa sånt när man får lite mer pengar än vanligen ;) Har bara två par nu, och bara ett par av dom använder jag för tillfället.. Så behöver ett par till i alla fall. Fast funderar på hur jag ska höra, vill ju gå ner i vikt och då är det inte så stor idé att köpa byxor. Men jag vill ha ett par till, så jag tänker köpa nå billiga. Typiskt att när det börjar smälta ute och inte är glashalt på vissa ställen så man kan börja springa, ja då blir man sjuk. Och sen börjar det snöa.. Hoppas jag är frisk snart och vårvärmen kommer så jag kan börja springa igen! Promenera räcker inte riktigt känner jag.

Hittade dessutom ett par mjukisbyxor som jag kanske köper då också, om det finns kvar. Antingen blå eller kanske grå tror jag. Och ett par enkla svarta leggings ska jag också köpa!


Nån av de jeansen kanske det blir? Och mjukisbyxor och leggings!

Nu ska jag gå och sova, mår som en påse skit. Hoppas morgondagen blåser bort mitt sjukliga jag, det hade varit hur skönt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0