Dumma telefon

Igår efter att jag hade återställt Christoffers telefon så märkte jag att min telefon inte kunde ta emot sms, igen... Typ fjärde gången detta händer på ett år. Så det var ju såklart bara att återställa skiten, för den velade väl inte vara sämre än Christoffers telefon haha... Däremot så blev det bra ändå, för jag kunde för första gången koppla mitt google-konto till telefonen vilket också innebar att jag KUNDE LADDA NER APPAR på min telefon för första gången sen jag fick den för 1,5 år sedan!!! Så jag ägnade nog några timmar åt det igår ;) Fast man blir ju lite "bortskämd" när man sitter med Christoffers iphone och spelar hela tiden för det är ju bättre, men jag vänjer nog mig vid att jag det inte är helt likadant.

Christoffer drog i alla fall iväg med nå kompisar vid tolv ett tiden, och var tillbaka vid fyra tror jag? Då gick vi över till grannen som visade sina elgitarrer, han har typ 18 stycken. Och sen surrade vi massor, så vi var hemma klockan sex på morgonen och stupade i säng. Lite slut var man då vill jag lova!

Nu ska jag snart bege mig ut på en prommis med vovven i solen, dock typ -5 grader ute :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0