Fortfarande sjuka

Vi är fortfarande sjuka idag. Jag har lite feber och har haft hela dagen. Vilade en timme innan middagen men det blev inge bättre. Ska ta en till alvedon, tredje gången idag, hoppas det hjälper. Vi var tvungna att handla hundmat idag och passade på att gå på Dollarstore då och sedan handla hem lite annat nödvändigt. Jag höll på att dö av utmattning kändes det som, och kallsvettades hela tiden då två timmarna vi var borta. Kul! Eller så inte..

Vi har köpt tolv paket näsdukar så jag hoppas att det ska räcka haha ;) Dock är tre paket redan slut haha, ja ni förstår säkert hur vi mår då. Det dryga är att det rinner ur näsan men går ju fan inte att snyta sig. Provade min gamla allergimedicin som är en nässpray och kollade ifall det blev bättre, men det hjälpte inte ett dugg... Blir nog tidig kväll idag, jag är riktigt dålig.. Det jobbigaste är dock att det rinner i näsan och att jag nyser hela tiden. Nu får det vara nog tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0