Friday, lonely

Det är bara jag och vovven. Christoffer var hemma i 50 minuter kanske, sen drog han iväg till Hedesunda för idag ska bilen fixas. Förhoppningsvis blir den klar idag, men annars fortsätter han med den imorgon. Jag dör, verkligen dör alltså, om bilen inte blir klar, eller om det är något mer fel på den. Men Christoffer lovade att filma i såna fall och skicka till mig när han spränger bilen i luften ;) Haha vi är nog en aning less båda två på alla fel som varit sista tiden.. Men det har varit skönt att inte behöva tanka en massa i alla fall, vi har egentligen inte råd att ha bil. Speciellt inte den som vi har. Tyvärr.

Vet inte ännu om herrn äter hemma men jag äter ju före honom hur som helst, så funderar på att dra ihop nå middag. Men innan det ska jag nog ta ett bad och ta hand om mig själv lite med nån ansiktsmask och nått sånt där. Känner mig grymt ofräsch.. Hoppas i alla fall på att slippa bli själv hemma hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0