Gammalt


Morbror, jag och Jonathan och en torsk vi hade fiskat


Jag och Jonathan några år senare med en torsk som vi nu klarade av att hålla upp!


En liten jag och mormor i soffan i stugan



Jag och lilla, lilla lillebror också i soffan i stugan



Jag, morbror och morfar nere vid båthuset


Hittade lite gamla bilder som jag har fotat från mormor och morfars fotoalbum för något år sedan. Alla bilder är från Norge, där har jag spenderat mycket tid av min uppväxt! Har halva min släkt i Norge och åkte alltid med mormor och morfar dit när jag var yngre, även med mamma också. Nu är det alltmer sällan, var där förra året men hoppas att jag kan åka dit i år igen för jag trivs verkligen där! Och även i stugan som pappa äger tillsammans med sina syskon, som ligger utanför Pajala, tycker jag om att vara i. Har slutat räkna hur många gånger jag och pappa + vovven har åkt dit över helgen bara på sista tiden. Promenera, grilla utomhus och sen grilla falukorv inne på kvällarna när man tittar på teve, det skulle jag kunna göra varje dag! Någon gång i framtiden ska jag absolut ha en egen stuga på något fint ställe. Och tills dess tänker jag fortsätta åka till stugorna när jag får chansen. Det är hur skönt som helst att komma bort från verkligheten ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0