Impulsfredag

Det blev en impulsiv dag igår! Började med att Christoffers kompisar ringde och frågade om vi kunde skjutsa ner dom till Stockholm för dom skulle på kryssning, så vi gjorde oss i ordning och väntade på dom medan Leo var här och hälsade på.

Vid fyratiden kom vi iväg och skjutsade Perra och Alex till Stockholm och det gick bra, släppte av dom och skulle försöka hitta ut från Stureplan hehe.. Började med att vi körde fel ;) Men vi lyckades hitta till en skylt som vi följde så vi skulle åka mot Gävle. Precis när vi gjort det så ringer dom och vi måste vända för att dom glömt biljetterna i bilen. Det klassiska haha!! Nåja tur att vi bara hann dit innan dom kom på det. Christoffer var så sjukt stressad av att köra där inne men det gick hur bra som helst att hitta tillbaka till cafét som dom satt på. Tyckte jag i alla fall, men inte Christoffer tror jag... Efter det fick vi en ny vägbeskrivning av hur vi skulle ta oss hemåt och det gick bra då haha :) Stannade till utanför Uppsala nånstans och käkade på Max för då var vi så hungriga så vi nästan dog, ungefär.

Väl hemma kom Thomas förbi, och pojkarna åkte sen iväg medan jag satt hemma och kollade på torsdagens avsnitt av Big Brother. Efter kanske en timme kom Christoffer hem och då hade jag hunnit lägga mig, men det var bara att klä på sig igen för han vela att jag skulle med ut och åka haha ;) Så det gjorde vi, eller ja åkte och åkte, vi stod mest och pratade med hans kompisar och glodde på folk hela kvällen. Hemma vid tretiden och bums i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0