Kökstapeterna

Ellinor, såhär ser tapeterna ut! De är jättefina och alla som kommer hit påpekar dem :) Är jättenöjd och glad att vi valde dom, var lite skeptisk i början (det var min pojkvän som valde dom), men när jag såg dom på väggen så ångrade jag mig inte en sekund!



Det ska ju självklart upp något under klockan också.. Sen om det är små fyrkantiga tavlor eller en hylla det återstår att se. Har kikat länge nu men inte hittat något som passat in såsom vi vill ha det, så då får det vara tomt där under fram tills dess.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Snällt att du la upp bild! Fan va snyggt det var! Glad över att jag valde tapeten och just till köket :D Hihi, alltid kul att se!! :D

2012-03-04 @ 16:22:59
URL: http://bengalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0