Läggdags

Ligger i sängen med Christoffers ifååån och ska sova nu, ögonen håller på att gå i kors.. Jag har verkligen som mest energi om nätterna så för en timme sen kom jag på att jag skulle börja städa haha! Sagt och gjort, tvingade Christoffer att rengöra avloppet som ni ser nedan för det rör inte jag haha.. Duktig sådär han! Medans så städade jag och sorterade i städskåpet och sen har jag rengjort hela toan och rensat badrumsskåpet. Imorgon ska det dammsugas där och mattan ska tvättas. Sen fortsätter vi i resten av lägenheten med dammsugning. Får min städryck lite då och då. Men nu ska jag sova och invänta i drömmarnas värld på att herrn också kryper ner bredvid.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0