Lördag 3 mars






Bilder från dagens promenad

Igår var det tidig uppstigning för oss och vi drog iväg till Ockelbo marknad med Isak och Nathalie. Ingen höjdare och det blåste hur mycket som helst så vi blev inte långvariga. Sommarmarknaden brukar vara lite trevligare, så får vänta på den istället då :) Sen var vi bara hemma, jag låg i sovrummet nästan hela kvällen och tittade på film och Big brother.

Idag har vi bara hunnit promenera och druckit smoothie, sen bara tagit det lugnt. Jag har dessutom huvudvärk, vad ovanligt. Ska vänta på att det blir lite bättre och då ska jag diska och se vad det kan bli för nån middag idag..

Morfar fyller 77 år idag, så jag ringde och grattade honom. Om en vecka fyller mormor år, efter det är det tolv dagar tills morbror fyller år, och även min hund. Sju dagar efter det fyller mamma år. Mars är alltså en månad fylld av födelsedagar typ varje vecka :) Synd att jag inte är i Gällivare nu, men snart så förhoppningsvis!


Jag och morfar på min student


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0