Lördagschill

Håller på att somna här i soffan.. Snacka om att vara seeeg! Vi upptäckte ju att det tydligen inte var nå Gladiatorerna idag :( Så jag halvkollar på Melodifestivalen och Christoffer sitter vid datorn. Brukade kolla på Melodifestivalen när jag var yngre men har inte tittat på fleraflera år nu. Det är så himla tråkigt, så dålig och konstig musik med varje år, inte som det brukade vara när man var liten!

Vi har i alla fall orkat ta oss till Tempo och handlat godis, lagat mat (falukorv och stuvade makaroner) och ätit lite godis. Vi kollade gårdagens avsnitt av Big Brother också, har ju fått Christoffer att börja kolla det med mig till och med! ;) Tror han kikat 4-5 avsnitt med mig nu.

Hade helst velat gå och sova redan nu, men Thomas skulle komma förbi senare och vi skulle kanske till Natta och hälsa på så då får jag hålla mig vaken helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0