Måndag var det

Vi kom i säng först vid femtiden imorse, hur pigga som helst på nå vis?! Somnade väl kanske halv sju först. Helt sjukt... Sen hade Christoffer möte på AF kl elva och jag är förvånad att jag ens vaknade av klockan haha.. Men jag väckte honom och han åkte iväg sen med bussen för att slippa behöva betala parkeringsplats. Sen när han åkte hem gick jag och Nova ner till fabriken och mötte honom. Sen åt vi lunch och jag hoppade i duschen.

Vid halv tre åkte vi till Bergby och vi har kommit hem därifrån för kanske en halvtimme sen. Vi båda är trötta, inte så konstigt haha :) Så det blir nog tidig kväll. Har varit hos Fredda, Sebbe och sen hos Leif. Imorgon blir det en lika fullspäckad dag för då ska vi också till Bergby en sväng och hälsa på hos Kerstin. Men innan det har vi en hel del ärenden att göra på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0