Nattmatlagning

Usch det blev sent ikväll.. Men jag ska tvinga mig upp imorgon! Läggdags inom fem minuter. Då ska jag ligga i sängen och krama om min kära, det har jag bestämt.

Vi hann en sväng på Dollarstore innan de stängde idag, köpte bland annat påskmust och 100 värmeljus. Vi har 20 ljus som vi tänder varje gång och vi tänder ljus rätt ofta så det går hur mycket ljus som helst i det här hemmet. När vi kom hem kikade vi på hockey, men i tredje perioden gick Christoffer över till grannen och kollade med honom. Jag orkade inte följa med, så satt vid datorn och halvglodde på matchen. Brynäs vann i alla fall, så det var ju kul! Sist de spelade match satt vi bänkade hemma i soffan, fan var spännande det kan vara ibland :P Som den norrbottning jag är så hejar jag ju såklart på Luleå i vanliga fall, men man lär ju heja lite på Brynäs också när man har flyttat hit. Man kan väl heja på två lag? ;)

I alla fall så klämmer Christoffer fram under kvällsprommisen med hunden vid elva att ja, vi har ju glömt att göra en matlåda åt honom -.- Så han lär ju åka hem och äta lunch imorgon då. Vi kollade på Big Brother och sen gick han och la sig. Så jag väntade tills han hade somnat och eftersom att jag är den bästa sambon som finns så ställde jag mig sen vid spisen och kockade ihop en matlåda, skrev en lapp och satte upp på dörren och slängde in matlådan i kylen. I'm the best. Förstörde till och med mina nymålade naglar bara för att jag skulle göra matlåda. Ja, jag måste vara världens snällaste helt enkelt. Men nu är det läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0