Paranoia, och så lite mys faktiskt

Fyfan vad rädd jag var igår när jag skulle sova... Christoffer tog kvällspromenaden med hunden och då hade han hört att isen brast och nått plumsa i och skrek och då blev hunden rädd och dom gick hemåt. Så han berättade det för mig när han kom hem och jag sa att vi lär ju gå och kolla så det inte är nån människa som håller på att drunkna. Men då sa han att det inte var stora sjön som jag trodde, utan nå litet på andra sidan så vi la oss istället. Antagligen var det ett rådjur som gick igenom eftersom det springer många såna på området.

Men jag var så sjuuukt rädd när jag skulle sova, tänkte på att de var nån äcklig människa som trillat i och sen kom hem till oss osv. Jag ska alltid börja tänka äckliga tankar när man redan är typ skiträdd. Så jag fick panik när Christoffer höll på att somna före mig, låg under täcket och hoppades på att somna fort, men det gjorde jag ju inte. Är så sjukt rädd för att se nått sen jag såg "spöken" hos mamma för ett par år sedan. Trodde inte på sånt innan jag såg det, och nu är jag så sjukt rädd för att se sånt igen... Ser aldrig skräckfilmer eller knappt ens en thriller, blir så sjukt paranoid och skrämmer upp mig själv.

Nåja, vi gick förbi idag när vi rastade hunden och det var inget hål i isen, så förmodligen rörde den bara på sig och så var det nått annat konstigt som lät så Christoffer trodde nånting trilla i för det. Men usch, det var inge roligt att försöka somna igår..


Tände ljus i hela vardagsrummet ikväll! Skulle dock fotat från andra hållet kom jag på nu, så skulle glashyllan med alla ljus också kommit med på bild hehe..


Myspys med främmande och fika. Och en del teve-tittande! Thomas och hans syster var hit och även Dennis. Efter tio tog vi med hunden och följde med Dennis till bussen innan vi promenerade hemåt. Sitter och väntar på dagens BB-avsnitt och tänkte duscha innan dess. Men överväger nu att strunta i det och lägga mig direkt, och både duscha och kolla på BB imorgon. Så jäkla trött som jag är nu så är det inte ens värt att sitta uppe för att sen bli pigg och inte kunna somna efter dusch och teve-tittande. Näe, jag lägger mig i sängen och somnar nu ja! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0