Solig dag

Idag blev det en lugn morgon, och sedan en promenad i det härliga vädret. Jag gick i sommarjackan och frös inte ett dugg, hur skönt som helst!! Kom även att tänka på att jag lär köpa någon annan jacka till sommaren, för jag har nu en skinnjacka och sen en tunn softshelljacka och den blir på toook för varm när solen värmer litegrann. Och ja, skinnjacka kan man ju också löka ihjäl i ibland. Så framtidens uppdrag blir en annan tunn jacka att ha nån gång när jag fryser.


Klätterapan har precis lekt lite i trädet


Turbofart på ingång


Idag har det diskats, dammsugats och städats lite smått så nu kan man vara nöjd. Duschat har jag också gjort och sen har vi kikat på Biggest Loser Sverige. Och efter det bara pratat och pratat, det är lätt vad man kan babbla bort tiden :) Nu vettetusan vad som händer faktiskt, känner mig lite smått rastlös. Blir nog hundrastning till att börja med i alla fall.

Tidig kväll blir det då, för imorgon drar vi iväg halv elva mot Ockelbo för att gå på marknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0