Pigg och hungrig!

Gårkvällen började ju inte så bra med migrän och sådär, men det ordnade faktiskt upp sig! Var nå enormt skakis någon timme också för att jag mådde dåligt, lite småläskigt var det faktiskt. Följde med över till Martin och där blev det ett par groggar innan kvällen var slut. Dock så började jag dricka först vid tio tror jag, eftersom jag tog en brustablett mot migränen innan vi gick dit och jag vet att man inte ska blanda kodein (som finns i tabletten) med alkohol. Det hade varit skillnad om det varit vanlig alvedon eller treo eller nått som jag tog, men man kan få nedsatt andningsfunktion om man blandar det. Alltid bättre att vara på den säkra sidan och tare lite lugnt! :) Hade i alla fall kul och stupade i sängen hemma ungefär halv fem. Tror vi gick från Martin vid ett eller tvåtiden? Då åkte vi i alla fall till Max med Isak och Nathalie och käkade en låda (cheese fries) innan dom sen skjutsade hem oss.

Idag är jag för ovanlighetens skull rätt pigg! Om än hungrig så det är nå sjukt åt det, men dagen efter kan man ju alltid äta en elefant eller nått. Jag är den som ligger på toan hela morgonen och spyr som en gris dagen efter så fort jag har druckit nå annat än typ cider och säger att jag aldrig ska dricka igen, men idag är nog första gången på hur länge som helst som jag inte gör det. Och jag är nästan förvånad själv ;) Men sliten är man ju, jag förstår inte de som orkar dricka varje helg, tar ju en hel dag att återhämta sig ju haha!

Senare ska vi nog promenera till Tempo och köpa godis, sen ikväll glo på Gladiatorerna och jag ska då bara ta det lugnt i alla fall. Något annat pallar jag nog inte med :) Dessutom fyller min fina mormor 69 år så jag ska ringa och gratta henne också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0