Halvt om halvt städsöndag

Idag har vi inte gjort så mycket klokt. Det blev falukorv och stuvade makaroner till middag igen i brist på annat, men det sitter fint i kistan det med! Ska ta fram fläskfilén ur frysen ikväll så imorgon blir det finmiddag :) Håller på att tvätta nu och har gjort det sen halv fem. Men är så grinig för att torkrummet inte blir så varmt så att kläderna torkar. Slängde in första omgången kvart över fem ungefär och det är inte torrt ännu!! Jag får helt enkelt tvätta imorgon igen, på dagen om vi inte ska göra nå annat, så tvättkorgen blir tom... Har tre maskiner kvar och det ryms ju inte att hänga nå mer i torkrummet så det lär ju få vänta tills imorgon.


Disken gjord idag och snart även tvätten!


Håller också på att kolla biljetter upp till Gällivare, men antingen så är det för dyrt eller så är det så mycket bokat så jag och Christoffer inte får sitta bredvid varandra, och det vill jag att vi ska göra när vi har hunden för har man nån bredvid sig som också har hund så är det inte kul för det är så sjukt trångt på tågen... Bokar nog senare ikväll skulle jag tro, lär prata med herrn först för det jag skulle boka så fick vi inte sitta bredvid varandra.

Funderar också på att baka något i väntan på att Big Brother ska läggas ut på webbteven lite senare.. Och duscha och byta sängkläder! Blir säkert skitbra det, även om jag är rätt grinig nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0