En vanlig tisdag, med migrän

Idag blev det inte mycket vettigt gjort.. Vaknade och hade lite huvudvärk, men tog två alvedon och tänkte att det skulle gå över. Tog en sväng ut i sommarvädret med Nova, som prompt bestämt sig för att bada i sjön. Sagt och gjort, speciellt ren blev hon dock inte. Men roligt hade hon då! :)

Tog en tvåtimmars powernap mellan halv fyra och halv sex eftersom migränen blev värre. Sen blev det att laga mat när Christoffer kom hem, vi käkade nått nytt som han gav som förslag och det var faktiskt gott! Kul att variera med lite nytt om inte annat. Sen tog jag två migräntabletter eftersom migränen inte ville ge med sig. Så nu är migräntabletterna som jag fick av mamma slut, så lär köpa egna när jag får pengar. Hoppas jag inte får nå migrän innan det i alla fall... Christoffer hoppade i badet och fick sällskap av Nova som satt med honom där lääänge haha. Det har hon aldrig gjort förr men nu var det tydligen roligt!


"Tjenare Stoffe, får jag också vara med och bada?" så satt hon och kollade på honom skitlänge haha, hon har aldrig ens brytt sig förr..


Jaga vattenstrålen var rätt kul kom hon på efter ett tag!

Vi var och handlade lite bakingredienser strax efter nio, så imorgon ska jag baka kärleksmums och cookie dough-muffins. Eller i alla fall det ena av dom, och det andra på torsdag kanske om jag inte orkar göra båda två imorgon. Christoffer jobbar halvdag så han slutar klockan tolv, sen på torsdag är han ledig och på fredag slutar han klockan två. Så inga långa dagar för mig ensam hemma mer den här veckan, skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0