Fullt ös på kvällen

Jag är oftast som mest aktiv på kvällarna, rätt lik min mamma där. Det är då jag får massa idéer om vad som behöver göras och det är då jag tar tag i allt också haha! Jag har packat upp en sopsäck med gamla jobbarkläder från Christoffers gamla jobb, som han lovat att packa upp men aldrig orkat med. Så jag har hållt på med det ett bra tag, sen har jag rensat ur och sorterat garderoben med handdukar, sängkläder, dukar osv och rensat klädkammaren och städat upp där lite. Sen har jag rensat grejer från gamla bilen som låg i påsar i klädkammaren, och pusslat ihop serviceboken till v70in. Den var nämligen i tusen bitar, bokstavligt talat haha.. Själva boken bestod av bara omslaget, sen var alla papper utspridda i en låda. Så det har jag sorterat. Och det var nog allt jag hunnit med hittills, nu är det strax läggdags. Bäst att ställa klockan imorgon så man inte sover för länge hehe.

Upptäckte dock att de billiga madrasserna vi skulle köpa på Ikea hade utgått!! :( Så blir ett par andra dyrare madrasser. Nu har vi ju dock inte råd med de sängkläder som vi hade tänkt köpa till, vilket gjorde mig lite emo... Vill så gärna ha helt vita sängkläder och även helt svarta. Vi hade tänkt köpa det men nu struntar vi i det och tar det nån gång i framtiden och använder presentkorten på sängarna istället. Var i och för sig inte så dyrt men det är inte akut heller. Känner mig ändå som en liten unge som väntar på julafton, fast jag väntar på sängarna haha.. Men det är så kul med nått nytt som man kan pyssla med!! Får se när vi beger oss till Ikea och köper madrasserna, men det blir nog under kommande vecka kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0