Klart i sovrummet

Jag har kämpat ett par timmar nu, med en del pauser såklart ;), med att möblera om i sovrummet. Har man bara vilja och lite tid så går det mesta att lösa haha! Har flyttat på byrån så nu står sängen i mitten med två sängbord på sidan om och jag slipper klättra över Christoffer. Slänger upp en bild, fast man ser ju i och för sig inte typ nått jag har ändrat på, men finns fler bilder på facebook!



Sängen var iaf nästan för skön att sova i, och med nya bäddmadrasser framöver (vi köpte inga igår, så har bäddmadrassen från gamla sängen tills vidare) så kommer jag väl sova hela dagarna haha.. Nejdå, men jag sov i alla fall jäkligt bra och skönt i sängen :) Dock så knarrar spiralerna sjukt mycket, men kanske blir bättre med andra bäddmadrasser, eller så beror det helt enkelt på att den är lite stel för att den är så ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0