Migrän, Ockelbo och sommarbröllop

Hej och hå vad gårdagen gick fort. Kan nog bero på att de började borra halv åtta imorse så jag kunde inte sova, sen vid halv tolv tog jag en migräntablett för jag hade sån jäkla migrän så trodde fan inte det var sant. Tuuur att jag fick med mig några migräntabletter av mamma sist jag var hemma. Inget annat hjälper ju.. Nåja, slog huvudet i kudden igen och vaknade halv två av att huvudvärken var som bortblåst :)

Sen gjorde jag lite såna här viktiga saker innan jag hoppade i duschen och sedan började laga mat. Christoffer kom hem först strax före klockan sex så blev att slänga i sig mat, han hoppade i duschen medan jag sminkade mig och sen åkte vi iväg och köpte en blomma. Efter det hämtade vi upp hans pappa i Vittersjö och sen vidare till Ockelbo till hans farmor som fyllde år igår. Vid tiotiden åkte vi därifrån och vi var hemma i Gävle strax efter halv tolv om jag inte minns fel. 

Har nyss kollat tågbiljetter igen, börjar bli dags att boka det ner till Uppsala i sommar. Ska på bröllop, det har jag nog inte skrivit :) Ska prata med pappa om nå tider först och sen ska jag nog boka. Och så måste jag beställa klänningen som jag vill ha, lite kluven på storlek bara och just nu var den tillfälligt slut i storleken jag tänkte beställa, så hoppas det kommer in, men jag skulle få ett mejl då så bara att vänta och se. Annars chansa och beställa annan storlek, och om den inte passar försöka hitta en annan klänning. Skulle gärna vilja ha nya skor till klänningen också men vet inte om jag vill lägga pengar på det just nu. Vi får väl se!

Nu ska jag kolla gårdagens Big brother-avsnitt och sen ta en lång promenad med hunden i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0