Norge, augusti 2011

Jag vill lägga upp massa fina sommarbilder och skriva och sånt, men eftersom jag inte har några så slänger jag upp några från Norge förra året, som förhoppningsvis ingen har sett alla av. Hoppas man hinner med en sväng till Norge i år igen, och så vill jag till Kardis också. Får hålla tummarna!


Jag och Christoffer promenerade upp för backen och skulle fota lite


Uppe på backen och lite vy över havet, första gången C är i Norge


Raja kom förbi och kikade läget


Påpälsade och redo för en fisketur!


Påväg ut med båten för att fiska


Morfar och Christoffer
 

Christoffer kastar tillbaka en liten fisk som han fick


Och så en puss på bryggan innan vi drog oss tillbaka mot Sverige


Trollet på vägen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0