Piggelin

Blev uppstigning vid halv elva idag, och Christoffer gick ut med hunden medan jag hoppade i duschen. Vid halv ett kom Leif och Christoffers farfar och hälsade på en sväng. Tre timmar senare åkte jag och C och hämtade upp Jesper i Skutskär och vi åkte sedan vidare till Valbo köpcentrum. Christoffer köpte äntligen en topp åt mig som jag suttit och glott på, på internet i nån dag hehe. Piggelingrön är den och jag kommer säkert att använda den alldeles för mycket. Skulle nog ha köpt mig en eller kanske två, eller varför inte tre till inom en snar framtid? :) Skönt att bo här nere med lite bättre utbud än i Gällivare haha. Nåja, sen kollade vi på en skjorta till Christoffer men hittade inte direkt nån, så vi åkte in mot stan igen.



Ikväll vet jag inte vad som händer, nu är det hockey på teve (inte för att jag ids kolla) men Christoffer sover typ. Som vanligt med andra ord, har fan aldrig träffat en tröttare människa än den där. Inte alltför kul när en annan har fullt med överskottsenergi och vill hitta på nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0