Lördag och ranta runt


Plockade ihop några bilder från senaste veckan/veckorna :)


Tidigare idag tog vi det bara lugnt innan vi drog iväg på ett ärende vid tretiden, sen handla lite godis och så åkte vi och hälsade på Christoffers morbror, och hans mormor var också där. Vi satt där och pratade och fikade innan vi åkte hemåt och var hemma typ vid halv åttatiden tror jag :) Då tog vi en promenad med hunden som varit själv hemma ett par timmar idag. Vi har typ alltid med henne annars i bilen för hon tycker om att åka bil och ligga i sin bur och sova (hon älskar buren hehe, sover alltid i den om den står inomhus). Hon har ju alltid haft svårt för att vara hemma själv, min lilla emohund. Men det är ju så sjukt varmt nu på dagarna så hon skulle ju dö stackarn om hon fick följa med i bilen.

Vi var hemma klockan nio från promenaden och sen dess har jag suttit och halvkollat på Eurovision song contest. Inte för att jag tycker det är bra eller är intresserad, men i brist på annat så! Tyckte inte direkt att de var nå annat bra på teve så. Så nu ska jag och busen kika på alla jäkla poäng som ska delas ut och sen ska vi nog ut och åka lite tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0