Bara jag och vovven hemma

Näe, det blev inte att köpa spik och göra ärenden idag. Blev uppstigning kvart över nio tror jag, men Christoffer tyckte inte att jag behövde följa med till AF och sitta där och tröka. Så mig i ordning och så ringde han när han var klar, och eftersom han lånat seaten (hans pappas bil alltså) hem igår så var han tvungen att åka dit med den idag igen istället för imorgon som planerat, för Leif hade glömt att han skulle till läkaren på torsdag morgon. Så Christoffer har varit där hela dagen, plus i Ockelbo och hjälpt sin farmor med att tömma hennes förråd. Eller fråd som han säger och skriver, haha ;)

Han fick skjuts till Hagaström och hoppade på bussen där för att åka hem, men det "roliga" är att han ringde mig när han väntade på bussen, och sa att innan han åkte hade dom pratat om att han skulle ta seaten hem och sen komma ut imorgonbitti igen och sen skulle dom åka och hälsa på Christoffers farfar, men sen så kom dom överens att dom ska åka till han en annan dag. Och jag bara "men hallååå, du åkte ju bara ut idag för att du lära lämna seaten så han kunde åka till läkaren imorgon, vad skulle han ha åkt i om du tog den hem igen?" Vilket ingen av dom ens hade kommit på när dom pratat om det där, haha dom där alltså.. :P Som tur var så tog han inte den hem, då hade han ju varit tvungen att åka tillbaka med bilen så fort han kommit hem haha.
 
Jaja, han är väl hemma vid halv åtta skulle jag tro. Tur jag hade tacorester kvar från igår, så har ätit det tidigare ;) Ikväll blir det Stalkers på teve, och imorgon blir det förhoppningsvis att göra dom där ärendena, men för säkerhets skull så tänker jag inte ställa in mig på det ifall nå annat kommer emellan, som det gjort de två senaste dagarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0