Begravning idag


Alla fina blommor från Tords begravning

Idag var Tords begravning. Vi åkte till stan vid halv tolv och då köpte jag med mig ett par leggings som jag skulle ha på mig. Sen åkte vi mot Ockelbo till begravningen som började halv två, och kom hem vid sju tror jag. Det var en jättefin begravning men väldigt jobbig. Fast vilken begravning är inte det liksom?

När vi kom hem så åt vi och sen har vi bara legat i soffan och degat. Christoffer har träning till tio och jag tänkte hoppa i duschen en snabb sväng och sen kolla på teve. Sen blir det hundrastning lite snabbt innan jag stupar i säng, är så trött så hade kunnat lägga mig direkt vi kom hem. Men har varit så spänd hela dagen och så släppte det och då fick jag migrän och blev skittrött. Ska bli skönt att få gå och lägga sig om ett tag.


Haha, blev tvungen att tvätta rutorna på Shell på vägen till Ockelbo för vi hade slut spolarvätska. Folk kollade lite snett på C när han stod där i sin kostym haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0