Måndag och ny vecka

Igår var det farsdag. Tråkigt såna dagar att bo så långt ifrån sin familj. Jag hoppas att min fina pappa hade en bra dag i alla fall ♥ Jag var hemma ensam och tvättade, diskade och duschade. Christoffer var hos sin pappa och kom hem strax före nio nån gång. Skönt att få bort all tvätt i alla fall, var inte så mycket som jag trodde heller :) När han kom hem blev det Beck och sen kortspel med Jesper och Dennis fram till strax efter tre på natten haha.. Vi har spelat kort tre kvällar i rad nu. Kul med lite tidsfördriv!

Idag har vi ätit middag tidigt, blev tacos och det satt fint i kistan. Vet inte vad vi ska fördriva kvällen med idag? Jag vill göra om massor i lägenheten men finns inte så mycket att göra haha.. Vill sätta upp lite tavlor och sånt där, men har inga nya bilder i dom och det vill jag ha. Kanske ska beställa lite snart.. Imorgon tror jag vi ska köpa skruv och försöka sätta upp nån hylla och kanske nyckelskåpet. Det fick vi i julklapp förra året, så det kanske borde läggas lite energi på att få upp det på väggen tycker jag ;) Och hyllan har vi köpt typ före sommaren haha..


Fotade våran smutsiga lilla bil idag. Ska fota nån gång när den är ren, fast det är den ju aldrig haha.. Den fick extralysena ditmonterade igår i alla fall, så nu ser vi bra i mörkret!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Vad kul att du lämnade en kommentar! :)
Jag ska försöka ta lite bilder och lägga ut eftersom ;) Jag tänkte göra egen sänggavel, skrota bokhyllan och någon hylla och istället hitta annat alternativ :) Roligt med lite förändring!

2012-11-13 @ 08:01:04
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0