Olycksfågeln

Såhär såg min kära sambo ut när han kom hem från jobbet strax före klockan åtta:
Den skitiga olycksfågel när han kommit hem. Påminner om en hockeyspelare haha?

Christoffer ringde mig på sin lunch och sa att han bitit av sig tanden och behövde numret till tandläkaren. Han ringde dit och fick tid halv fyra, men ringde sen och avbokade för att han lärade jobba och då skulle dom ringa upp men gjorde aldrig det? Så får väl gå dit imorgon och se vad dom säger. Tanden har han slagit av förut och dom har satt tillbaka den delen för den hade han kvar (nu har han dock svalt den), så får se vad dom gör nu. Tanden är ju död sedan tidigare så han har i alla fall inte ont och det är ju bra :) Jag får ont i hela käften bara jag tänker på det där alltså, usch! Att ha hål i tänderna och bita sönder en del av dom är skitäckligt, så tänker på det hela tiden..

Sen när han ringde efter han slutat så berättade han att han slant med en mejsel och högg sig i fingrarna och det hade bara sprutat blod, så bilen han höll på med blev blodig i motorutrymmet haha.. Vilken olycksdag för stackarn. Han kom som sagt hem vid åtta, åt och åkte mot träningen för 20 min sen. Så han är väl hemma vid halv elva igen. Det har blivit långa dagar ensam för mig de tre senaste dagarna :) Och inga ärenden gjorda heller.. Men imorgon så!! Kanske.. Blir teve och te för min del resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0