Tacos

Idag har jag nog vaknat på fel sida. Har varit lite lätt irriterad hela dagen, vet inte varför men det har inte varit någon bra dag helt enkelt. Jag har ätit mat i min ensamhet, blev tacos idag. Skulle nog nästan kunna leva på det, vad gott det är. Christoffer är i Vittersjö, hans pappa hämtade honom och dom åkte dit vid två idag. Ingen aning om när han kommer hem, men antar att det blir sent för det brukar det alltid bli.
 
Jag blev jättetrött efter att jag ätit, så sitter i soffan och degar och tittar på teve. Hade lätt kunnat somna nu! Ska rasta hunden en sväng när jag kollat klart på programmet jag ser nu, sen vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0