Tur att man har en händig karl!


Den vita hyllan satte C upp idag, vi har ljus på den. Ser lite skevt ut, men det är för att jag inte kan fota rakt haha..


Nyckelskåpet åkte också upp på väggen i hallen. Hoppas skruvarna håller haha! Blev superbra i alla fall.

Jag är jättenöjd över att vi äntligen fått upp allt på väggarna! Nu ska jag bara hitta nån sorts långsmal canvastavla till köket tror jag, och beställa hem lite papperskopior på bilder som jag tänkte ha i sovrummet. Sen är det mesta klart här hemma just nu. Tills man kommer på nått nytt då ;) Vi ska nog ha upp dom små högtalarna på väggen i vardagsrummet också, bakom soffan. Måste bara bli övertalad till det först, tycker det är fult haha.. Men jag överväger det faktiskt! I början sa jag blankt nej. Nåja, nu känns det i alla fall lite mer hemtrevligt när man har fått upp lite fler saker :) Ska ta nya bilder på hela lägenheten här nån dag och slänga upp på facebook, har blivit en del förändringar sen mina senaste bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0