Aktiv idag!

Begav mig ut på morgonpromenad med Nova efter elva, tänkte gå efter en stig som leder till Bomhus centrum och sen vända när jag kommit 1,5 km och gå hem så det blev 3 km sammanlagt. Hade så ont i benhinnorna när jag gick så tänkte att jag inte skulle gå så långt, men jag gick runt istället och kom hem efter 5 km, kortare än vad jag trodde faktiskt! Så bestämde mig för att gå vanliga rundan på det, alltså den som jag brukar gå när jag går morgonpromenad. När jag nästan var hemma hade jag gått typ 7,5 km så bestämde mig för att gå runt sjön och när jag var hemma hade jag då gått en mil :) På tom mage dessutom! Trodde aldrig jag skulle orka, men tog det väldigt lugnt så att jag inte skulle känna av att jag hade ont i benhinnorna.



Hemma var jag vid ett-tiden och då var det ju lite väl sent för frukost så jag käkade en matlåda annorlunda lövbiff till lunch och hoppade över frukosten :) Så vid halv fyra-fyra ska jag äta mellanmål och sen när Christoffer kommer hem så blir det tacos till middag. Det var länge sen och det ska bli riktigt gott.

Nu ska jag bara ta det lugnt, det känns att man har varit ute och gått ett tag. Nova har legat under sängen och sovit sen vi klev innanför dörren, förutom den korta stunden då hon var upp och åt sin lunch. Nu sover hon igen. Jag ska iaf titta på dagens PH avsnitt och samla krafterna igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0