Bingolotto



Christoffer fick nå ryck idag och sa att vi skulle spela bingolotto, något vi pratat om tidigare och sagt att vi ska göra nån gång framöver. Vi åkte runt halva stan för att få tag i varsin bingolott haha! Så ikväll har vi spelat :) Inte vunnit nått fast det är ju inte direkt så man förväntar sig det heller. Jag har inte spelat bingolotto sen jag var liten och sov över hos mormor och morfar, och det är lääänge sen. Synd bara att allt ska gå så snabbt nu, känns som att spelen var längre förr.

Nu ska jag krypa ner i sängen, veckorna går fort nu för tiden.. Lite för fort. Den här veckan har jag dock varit sjukt dålig på att promenera och väldigt onyttig, men jag skärper mig imorgon för då är det ny vecka. Det har varit så mycket den här veckan så det blev så helt enkelt. Men imorgon blir det andra bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0