Dagen idag

När Christoffer slutade idag så kom han hem med kinamat, det satt riktigt fint i kistan vill jag lova! Sen gosade vi ner oss i soffan ett tag innan vi åkte till Swedbank och satte in pengar. Vi har skaplig pyspunka på vänster bak, luften går helt ur på bara max 20 minuter. Man hör hur det pyser.. Skitkul.. :( Så vi lär åka runt på tomt med luft i ett däck och stanna på varenda mack och pumpa. Men imorgon på lunchen eller efter jobbet skulle Christoffer kolla om det gick att fixa. Vilket jag verkligen hoppas, för det sitter ju rätt nya däck på bilen. Eller fina åtminstone.
 
Nåja, efter vi satt in pengar så for vi och tog en milkshake på Donken. Man firar bara fyra år en gång, så lika att äta gott och ha det bra då :) Efter det skjutsade Christoffer hem mig och han for och tränade. Jag har betalat räkningarna så nu har man det ur världen, sen har jag suttit och planerat lite. Ovanligt haha. Christoffers träning slutar nu klockan tio så han kommer nog hem vid halv elva. Då ska vi slå igång en film och käka frukt, och jag hoppas att Christoffer för en gångs skull orkar hålla sig vaken haha.. Vi får väl se. Efter filmen blir det i alla fall läggdags för då är nog klockan rätt mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0