En lugn men lång onsdag

Idag vaknade jag kvart över åtta och kunde inte somna om. Låg i sängen fram till tio innan jag klev upp och glodde lite på teve. Tog en liten promenad på förmiddagen med Nova. Skönt att komma ut i friska luften ett tag, det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara. Fast jag har varit sjukt frusen hela dagen så tappade upp ett varmt bad och låg där ett tag också.

Gjorde nuggets, chilicheese och ris till middag idag, nästan så det är äckligt gott. Fast chilicheesen var ingen höjdare.. Men det andra! Äta ensam fick jag göra också, Christoffer jobbar över. Tror jag i alla fall, hans telefon lever sitt egna liv och är avstängd så han jobbar väl för fullt. Man kan ju anta det åtminstone :) Han jobbade över 1,5 timme igår också så. Och så lagade han punkteringen på däcket på bilen, så det var skönt att man slapp den utgiften framöver, köpa nya däck alltså.


Igårkväll låg mina två busar och sov rätt skönt! Och andra bilden är från idag när jag skulle bada
 
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt.. Ska rasta Nova en sväng och låta maten smälta. Sen kanske jag ger mig ut på ännu en promenad? Beror på vad klockan hinner blir, och som sagt så gillar jag inte att gå ensam när det är mörkt ute..

Imorgon är det första november, jäklar vad fort tiden går.. Den skulle gärna få stanna ett tag för min del, tills jag får lite ordning på allt. Känner mig rätt virrig nu, men kanske blir klokare nästa vecka. Nån som har ett jobb att erbjuda åt mig? Helst i Gällivare, typ nyss? Less på att gå hemma, och snart får jag typ inte ens nå pengar mer tror jag? Ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0