Fredag 19 oktober

Badade hunden igår. Har en känsla av att det inte var så uppskattat..

Hade ställt klockan på åtta imorse för att åka in till stan efter nio och överraska Christoffer på tågstationen. Så jag klev upp då, men tåget var sent så åkte in först efter tio. Hade sagt att jag var ute och gick med hunden så han förväntade väl inte sig direkt att vi skulle stå där :P Vi gick direkt till bussen och åkte hem.


Nova på bussen in till stan, spanade nog efter husse redan där haha..

Idag ska vi nog åka och handla tror jag, ska i alla fall skriva en lista så det är gjort. Kan ta sin tid när man försöker komma på vad man ska äta de närmsta veckorna.. Sen vet jag inte vad som händer, eventuellt ska Christoffer iväg ikväll så då blir jag ensam, så får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0