Gjorde om lite

Igår när vi hade lagt oss så började vi prata om att skaffa en trea nån gång i framtiden när båda har stadig inkomst, för Christoffer vill ha ett datarum. Sen funderade vi på att göra om klädkammaren till datarum istället, fast det skulle bli lite litet.. Och så har vi alldeles för mycket grejer, så vi behöver det där utrymmet. Men efter vi surrat om det så somnade Christoffer, och jag fick massa olika idéer om att göra om och låg och funderade på dom och kunde inte sova. Så typiskt mig :P Var nästan påväg upp för att börja där mitt i natten för att jag vart helt exhalterad över idéerna haha! Lyckades till slut somna i alla fall.
 
Så idag har jag mätt och planerat och funderat typ hela halva dagen. Sen så har jag dragit ut allt ur klädkammaren och även allt ur ena garderoben i sovrummet (som vi har använt som förvaring bara). Och så har jag helt enkelt bytt plats på de två rummen, skulle man kunna säga.
 

Det har sett finare ut här på bilden till vänster.. Bara det att man inte orkar hålla ordning när det är så sjukt trångt

Och ja, i klädkammaren kunde man hitta lite allt möjligt.. Typ ett par extralysen till en bil haha

Det känns lite konstigt att ha klädkammaren i sovrummet, men man vänjer väl sig. För jag är jättenöjd med hur det blev! Så mycket bättre med plats på båda ställena. Och bokhyllan ska jag ha ner i källaren för den behövs inte längre. Ska köpa en smal bokhylla från Ikea, och skulle även vilja ha ett skoskåp därifrån. Men det får bli i framtiden, för man kan inte få allt. I alla fall inte samtidigt haha.


Den långsmala bokhyllan jag vill ha, och så ett skoskåp. Skulle helst vilja ha ett svart, eller vitt, men det fanns inte..

Om vi bor kvar här kommer jag definitivt att göra om det här rummet på bilden nedanför (klädkammaren nu) till en walk in-closet. Har aldrig brytt mig om sånt, men nu skulle jag verkligen vilja ha det eftersom jag alltid bara knölar in kläderna i garderoben. Skulle vilja ha allt hängandes på galgar. Så som sagt, om vi bor kvar här ett tag så kommer jag köpa ungefär en miljon galgar och sen flytta ut klädkammaren till det gamla rummet. För då skulle jag kunna ha allt som ligger i byråerna, i min garderob som skulle bli tom. Så det skulle faktiskt funka! Nån gång så.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0